Na tej podstronie umieszczam wycinek z artykułu o deweloperze gry komputerowej przy której spędzam czas wolny

Wargaming.net – producent gier komputerowych z siedzibą w Nikozji na Cyprze oraz głównym biurem projektowym ulokowanym w Mińsku na Białorusi, działający od 1998 roku[3]. Mottem firmy jest „strategiczne zadowolenie” („strategic satisfaction”).
Na początku 2000 roku studio wydało swoją pierwszą grę – DBA Online. Była to gra niszowa, przeznaczona głównie dla fanów czasów antycznych i średniowiecznych. Następną grą studia było wydane w październiku 2003 roku Massive Assault, które wykorzystywało autorski silnik graficzny studia pozwalający uzyskać bardzo dobre efekty. Grę oceniono bardzo wysoko, zdobyła nawet tytuł Najlepszej Gry Strategicznej 2003 roku przyznany przez Absolute Games. Sukces zaowocował wydaniem w kwietniu 2004 roku rozszerzenia do Massive Assault nazwanego Massive Assault Network dostępnego w formie dystrybucji elektronicznej, które umocniło pozycję gry na rynku i przysporzyło jej nowych graczy. Później firma wydała również sequel pod tytułem Massive Assault: Phantom Renaissance. W listopadzie 2006 roku studio ukończyło grę Massive Assault Network 2, kontynuującą serię Massive Assault, ale przeznaczoną wyłącznie do rozgrywki sieciowej. Rok później wydano Galactic Assault: Prisoner of Power – strategię turową opartą na świecie science-fiction przygotowaną przez braci Strugackich. W listopadzie 2007 roku studio połączyło się ze studiem Arise tworząc jedno z największych tego typu przedsiębirstw w Europie Wschodniej. W 2009 roku studio wydało grę Order of War, a obecnie trwają prace nad najnowszą grą studia – World of Warships[5]. 7 sierpnia 2012 roku Wargaming.net przejęło australijską firmę BigWorld, właściciela technologii, na której oparte są gry studia[6].

Oto gry studia "Wargaming"

Gra "World of Tanks " została wpisana do Księgi rekordów Guinnessa za największą liczbę zalogowanych w tym samym momencie graczy.